Nopea toimitus (1-3 päivää)

 Ilmainen rahti yli 50 € tilauksesta

Kysymyksiä & Vastauksia

Miten perutan tilaukseni?

 

Jos haluat peruuttaa tilauksesi, niin lähetät meille sähköpostin, kontakt@ohbaby.se , silloin peruutamme teidän tilauksenne. Jos teidän pakettinne on jo ehtinyt lähteä matkaan, niin voimme tarjota teille palautuslappu, jonka voit käyttää lähetäksesi paketin takaisin sillä.

Mistä tilaukset lähetetään?

 

Kaikki tilaukset pakataan ja lähetetään Ruotsista. Teemme näin laadunvalvonnan vuoksi.

Miten pitkä on toimitusaika?

 

Normaalisesti meidän toimitusaikamme ovat 3–6 päivään, jos tuotetta on varastossa. Juuri nyt ovat toimitusajat vaihtelevia ja toimitus voi kestää pidempää, kun normaalisti.

Minkä kuljetuspalvelun käytätte?

 

Enimmäkseen käytämme Earlybird kun toimitamme meidän pakettejamme. Tämä on todella nopea kuljetusyhtiö, joka työskentelee enimmäkseen yöaikaan. Sinun pakettisi laitetaan yleensä postilaatikon, mutta voidaan myös jättää oven ulkopuolelle, jos ei ole tilaa postilaatikossa. Kun paketti on toimitettu, saat viestin puhelimeen, että paketti on toimitettu. Paikoissa missä Earlybird ei toimi käytämme silloin DHL.

Tilauksen kumoaminen / tilauksen palautusa

 

Jos haluat palauttaa paketin, otat meihin yhteyttä kontakt@ohbaby.se , josta voimme sitten lähettää teille palautuslapun, jonka voit käyttää. Palautuslappu laitetaan kiinni pakettisi ja viet sen postiin, joka sitten lähettää takaisin paketin meidän varastoomme. Kun olemme vastanottaneet palautuksesi, niin teemme palautusmaksun teille.

Olen saanut lasku, mutta en tuotetta?

 

Lasku lähetetään automaattisesti teille, kun olet tehnyt tilauksen. Jos teidän pakettinne on myöhässä ja teidän eräpäivänne on kohta, niin voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse, niin voimme antaa pidemmän eräpäivän. Teemme näin, että voit turvallisesti saada tuotteesi, ennen kuin maksat laskun.

Mitkä maksutavat teillä on?

 

Meillä voi maksaa joko kortilla tai laskulla, Svea Ekonomian kautta.

Minun tuotteeni on vahingoitu, mitä tehdään?

 

Jos huomaat että tuote on vahingoitu tai ei toimi niin kuin pitäisi, otat meihin yhteyttä sähköpostitse kontakt@ohbaby.se ja kerrot mitä on tapahtunut. Teemme silloin teille palautuslapun minkä voit käyttää lähetäksesi takaisin vahingoitu tuotteenne. Me tarjoamme lähettämään teille uuden tuotteen ilman rahtikustannuksia.

Miten toimii palautusmaksu?

 

Jos olet valinnut korttimaksun SVEA:lta, silloin teidän takaisin maksu tulee noin 2 – 3 päivässä, siitä hetkestä kun olemme saaneet palautuksesi.

Jos olet maksanut laskun kautta, silloin SVEA tulee ottamaan teihin yhteyttä saadakseen teidän tilitietonne tehdäkseen palautusmaksun. Myös tämä tapahtuu silloin kun olemme saaneet teidän palautuksenne.

Sain viestin puhelimeeni, että paketti on jätetty ovelle, mutta en löydä pakettia, mitä teen?

 

Käytämme enimmäkseen EarlyBird kun toimitamme meidän pakettejamme. Silloin paketti jätettään joko oven ulkopuolelle tai postilaatikkoon jos paketti mahtuu siihen. Jos olet saanut viestin puhelimeen, että paketti on jätetty oven ulkopuolelle, mutta et löydä sitä, ota heti meihin yhteyttä tästä.

Viemme tämän eteenpäin EarlyBirdille, jossa ne sitten palaavat syystä. Tavallisissa tapauksissa voi olla, että väärä nimi ovessa tai postilaatikon osoite on väärin kirjoitettu.

EarlyBird yrittävät yleensä yhden kerran uudelleen seuraavana yönä, ennen kun ne lähettävät takaisin paketin.

Tuottaja: Wikinggruppen

Tuote on lisätty ostoskoriisi